Dé cabrio specialist
info@cabriocare.nl
Tel. (035) 6940094
Waarom Cabrio Care?
  • Alle webshop bestellingen 30 dagen op zicht
Vergrootglas Zoeken
Fotogalerij Fotogalerij

Contact

Adres, openingstijden, route

Adres, openingstijden, route

Routebeschrijving Cabrio Care Naarden Op de A1 neemt u afslag nr. 6, Industrieterrein Gooimeer, onderaan houdt u de richting 'Gooimeer-Zuid' aan.Bij de BMW-Dealer gaat u de Energiestraat in: Cabrio Care vindt u na ca. 200 m aan de rechterkant.

Lees meer

Formulier voor informatieaanvraag

Contactformulier Uw aanvragen en reacties zijn van harte welkom. Wij vragen uw begrip er voor dat wij niet alle e-mail snel kunnen beantwoorden. Wij zijn een klein bedrijf waar vakmanschap en kwaliteit van ons handwerk prioriteit heeft.Wij beschouwen e-mail als een efficiënte manier om informatie uit te wisselen, en niet als een chat-box. Wij vragen u daarom uw vraag goed te omsch...

Lees meer

Wie zijn wij?

Wij stellen ons graag aan u voor! Cabrio Care is gevestigd sinds 1 april 1997 op de Energiestraat 28 in Naarden. Slechts enkele honderden meters van de A1, dus erg gemakkelijk te bereiken. Op 130 m2 begonnen met een bescheiden werkplaats, werkt Marcel Blom, samen met collega's Pim, Maikel, en Sabina nog steeds met groot plezier aan de cabrio's, met als doel: 'nog meer plezier van uw ca...

Lees meer

Vacature: technisch receptionist

Technisch receptionist bij Cabrio Care


Wij zoeken een vrolijke positieve collega die het eerste contact gaat zijn voor de klanten van Cabrio Care!


Als jij het ook belangrijk vindt om vriendelijk, beleefd, netjes, geïnteresseerd en geduldig de klant te woord te staan, en heb je een technische inslag, dan maken wij graag kennis met jou!


 


Werkzaamheden receptionist:


Telefoon als eerste contactmoment van Cabrio Care beantwoorden;


Klanten te woord staan, bestellingen telefonisch en live aannemen van klanten;


Afspraken en bestellingen inplannen, bestelformulieren maken, met input en begeleiding, reserveringen van materialen verzorgen;


Wijzigingen afspraken, algemene vragen beantwoorden;


Auto’s aannemen die met een afspraak komen;


Afmelden auto’s aan klanten als ze gereed zijn, en afleveren aan de klanten;


Hardtopstallingen administratief regelen.


Verkoopfacturen maken na input van werkplaats collega’s;


Verkoopfacturen maken webshopbestellingen, 1- 20 per dag;


Webshoppakjes maken met standaard artikelen of na instructies;


Standaardbestellingen werkplaats en webshop doen, pakjes maken, verzendlabels, etc.


Wachtruimte beheren;


Licht magazijnwerk.

Lees meer